Τρίτη, 17 Νοεμβρίου 2009

"Εδώ Πολυτεχνείο !" Και εδώ... ο σχολικός σύμβουλος Κοινωνιολόγων Βασίλης Βασιλειάδης


Ο σχολικός σύμβουλος Κοινωνιολόγων Δ/θμιας Εκπαίδευσης κύριος Βασιλειάδης Βασίλης, εξέθεσε τις ακαδημαϊκές του και προσωπικές ανησυχίες του με παρέμβαση προς τα σχολεία 16 Νομών με επιστολή-θέμα:
«Πιθανές δυσλειτουργικές συνέπειες από εσφαλμένη διαχείριση του όρου «Νεκροί του Πολυτεχνείου» κατά τον σχολικό εορτασμό της Επετείου του Πολυτεχνείου- συμβουλευτικές προτάσεις».

Συγκεκριμένα αναφέρεται στην ερμηνεία της "λαικά" χιλιοειπωμένης φράσης "Νεκροί στο πολυτεχνείο!" Χαρακτηριστικά γράφει στην επιστολή του:
"Εμμέσως λοιπόν υπάρχουν ενδείξεις ότι σε αρκετά έως πολλά σχολεία γίνεται εσφαλμένη διαχείριση του όρου «Νεκροί του Πολυτεχνείου». Στην κυριολεξία του ο όρος σημαίνει «Νεκροί στο Πολυτεχνείο», οπότε εάν δεν διευκρινισθεί ότι αφορά νεκρούς στο ευρύτερο χώρο εκτός του Πολυτεχνείου οι μαθητές φυσιολογικά αλλά λανθασμένα συμπεραίνουν ότι αφορά νεκρούς στο Πολυτεχνείο (όπως διεπίστωσα κατ’ επανάληψιν ρωτώντας τους μαθητές σχετικά την επαύριο του εορτασμού)."

Δείχνοντας γραφική τυπολατρία στην ερμήνευση(εν μέρη, κατ'εμέ) αυτής της Λαικής και Συμβολικής "φράσης" για την ημέρα του εορτασμού στο Πολυτεχνείο, ασχολείται με υπερβολικό ζήλο στην ανάδειξη επιχειρημάτων από ελειπής ιστορικές πηγές.Και εξηγώ σημείο προς σημείο.
Ναι, δεν "ξεψύχησε" κανείς εντός της ακτίνας των 300 μέτρων από το Πολυτεχνείο (εάν αυτός είναι ο "καημός" σας κύριε Βασιλειάδη...) όπως άλλωστε δήλωσε αντίστοιχα και ο τότε Δικτάτορας "Παπαδόπουλος" (υπάρχει "ηχητικό" ντοκουμέντο).

Υπάρχει όμως ένα μεγάλο ΑΛΛΑ, Κύριε Βασιλειάδη και Κοινωνικά "ευαίσθητε" υπέρ της τυπικά αμελητέας έως ανοήτου βαθμού ηθικής βλάβης της "Ιστορίας μας" επί της τότε Δικτατορικής Κυβέρνησης !!!

Κατά περίεργο τρόπο το γνωστό "τάνκς" εμβόλισε την μεγάλη και κλειδωμένη καγκελόπορτα από τους εκατοντάδες φοιτητές που βρίσκοταν πίσω από αυτήν! Το "τάνκς" προχώρησε Κύριε "Βασιλειάδη" με πλήρης επίγνωση πιθανής πρόκλησης θανάτου ή και μόνιμης αναπηρίας σε νέους πολίτες. Μήπως αυτό εσείς το λέτε..."απεγκλωβισμό" !??
Για ποιά παρεξήγηση μιλάτε και λέτε ότι ο στρατός προσπάθησε με το "τάνκς" να βοηθήσει!??
Για ποιά παρερμήνευση μιλάτε !??
 Δεν έγινε ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ προσπάθεια με το "τάνκς" κατά ανθρώπων, με βάση πάντα του νομικού μας συστήματος καθώς και επί όλων των ανεπτυγμένων πολιτισμιακά κρατών!??
Δεν συνθλίφτηκε το πόδι της τότε φοιτήτριας και σήμερα καθηγήτριας του ΕΜΠ Πέπη Ρηγοπούλου !??

ΟΧΙ, Κύριε Βασιλειάδη και σχολικέ σύμβουλε με το ξαφνικό ενδιαφέρον για "Πιθανές δυσλειτουργικές συνέπειες από εσφαλμένη διαχείριση του όρου «Νεκροί του Πολυτεχνείου» και κατά επέκταση των νέων μας που υποστηρίζεται ότι"τραυματίζονται ψυχικά, δημιουργούν μια αρνητική αυτό-εικόνα για τον λαό μας, και σε μερικούς πιο ευαίσθητους γεννιέται κι ένα μίσος".

Αν ενδιαφέρεστε πραγματικά Κύριε Βασιλειάδη για τις κοινωνικές και ψυχικές συνέπειες της αναληθείας επί Δικτατορίας στην σημερινή Νεολαία μας, καλό θα είναι να τεκμηριώνετε με βάση το σύνολο των απόψεων των πολιτών που αδικήθηκαν, εκδιώχθηκαν στην Μακρόνησο, στην εξορία και εν κατακλείδι ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΑΝ 28 τουλάχιστον ΠΟΛΙΤΕΣ και ΦΟΙΤΗΤΕΣ καθώς και 1100 ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ(ανάμεσα τους και άοπλοι αντιστασιακοί στρατιώτες) την ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ σε απόσταση 301, 401, 501 μέτρα και βάλε, από το ΛΑΙΚΌ ΞΈΣΠΑΣΜΑ που ήχησε από το στόμα σημερινής Βουλευτίνας Κας Δαμανάκης "ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ !!!"

Όχι Κύριε Βασιλειάδη, δεν κινδυνεύει η "αυτοεικόνα" και η ψυχολογία των νέων μας σε σύγκριση με την "αυτοεικόνα" των υπόλοιπων "νωπών" πολιτικών εγκλημάτων σε αμάχους της ιρλανδίας, υπό τις "ευχές" της λεγόμενης Εννιαίας Ευρώπης στην Γιουγκοσλαβία καθώς και σήμερα ακόμη στο Κοσυφοπέδιο και στα καθοδηγούμενα Σκόπια εκ των Αμερικάνικων συμφερόντων.
Ό υγιής πολίτης δεν δημιουργεί μίσος με ακροδεξιές αντιλήψεις στην ψυχή του σημερινού έφηβου μαθητή. Δόξα τον θεό και εμείς μεγαλώσαμε χωρίς κόμπλεξ και μίσος για τον Ελληνικό Στρατό μας και με δικαιολογημένες αμφιβολίες για το "ποιόν" πολλών ακροδεξιών στοιχείων εντός της ΕΛ.ΑΣ.
Όχι μίσος όμως για τον θεσμό της  αστυνομία, αλλά νόμιμο δικαίωμα άμυνας απέναντι σε κάθε ανήθικο πολίτη που επιζητεί την "παλιά καλή δικτατορία" στην σημερινή μας δημοκρατία !

Μάλλον πρέπει να ανησυχείτε για την υπερβολική "απάθεια" που συνεχίζουν να δείχνουν οι νέοι μας απέναντι στα πολιτικά ρουσφέτια για μια θέση εργασίας, στο "δώσε και μένα μπάρμπα" 50% παραπάνω μοριοδότηση για πρόσληψη στο δημόσιο, ενάντι των υπόλοιπων ΙΣΩΝ νέων πολιτών που παλεύουν να μάθουν σωστά Ελληνικά και όχι "γκρίκλις" και sms με κομένες λέξεις και κατακρεούργηση της τόσο πλούσιας και διάσημης ΕΛΛΗΝΙΚΉΣ ΓΛΩΣΣΑΣ μας!!

Καλύτερα να κάνετε καμιά μελέτη για τους συναδέλφους σας Κύριε Βασιλειάδη που πιο πολύ συνεδριάζουν "επί πληρωμής" εν ώρα μαθήματος, για το "καλό" των παιδιών μας και των "δήθεν" ατέλειωτων άλυτων προβλημάτων, παρά διδάσκουν με ελειπής τρόπο τα μαθήματα των πανελαδικών εξετάσεων, στέλνοντάς τους στο φροντιστήριο που παράνομα εργάζονται πολλοί καθηγητές!
Να δούμε πόσοι από αυτούς θα τιμήσουν σήμερα τον ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ αυτό αγώνα της Ελλάδας με την παρουσία τους, εκεί μαζί μας στην πορεία για να δείξουν το πραγματικό τους "ποιόν" !!
Η "ποιότητα" των πολιτών κύριε Βασιλειάδη αποδεικνύεται καθημερινά με πράξεις και συμετοχή στα "κοινά" και όχι από τον ακαδημαικό "καναπέ" και το ακαδημαικό "τέταρτο" στις δημόσιες υπηρεσίες.
Ξέρετε τι λένε οι μαθητές γι'αυτά τα "πληρωμένα" καμώματά τους κύριε Βασιλειάδη ή κωφεύετε σε αυτές τις ανησυχίες τους!??
Και όπως λέγανε οι πρόγονοί μας..."Δάσκαλε που δίδασκες και λόγο δεν εκράτεις".

2 σχόλια:

  1. ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΚΡΙΤΕΣ ΜΟΥ :» ΤΙΜΩ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ,

    ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΥΘΟΙ ΠΟΥ ΠΛΗΓΩΝΟΥΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ»


    Ως Κοινωνιολόγος Σχολικός Σύμβουλος, ένας από τους τρεις στην Δ/θμια Εκπαίδευση,

    στην οποία εργάζομαι επί 22 έτη, αποφάσισα, εν γνώσει μου ότι θα υπάρξουν αντιδράσεις

    και θα έχω προσωπικό κόστος (όπως πολλοί συνάδελφοι μου επεσήμαιναν έστω και αν συμφω-

    -νούσαν επί της ουσίας), να υποβάλω μια καθαρά συμβουλευτική παρέμβαση στην συνείδηση

    των Δ/ντών και των Διδασκόντων τα μαθήματα ειδικότητας «Κοινωνική & Πολιτική Αγωγή»

    της Γ’ Γυμνασίου και «Κοινωνιολογία» της Γ’ Λυκείου στα σχολεία της περιοχής ευθύνης μου

    (16 Διευθύνσεων Δ/θμιας Εκπαίδευσης σε 4 Περιφέρειες της χώρας).

    Δεν συνέταξα Εγκύκλιο, Απόφαση, Οδηγίες εορτασμού, Χαιρετισμό, αλλά ένα συμβουλευτικό

    κείμενο που ουδόλως δεσμεύει τους παραλήπτες σε κάποια υποχρεωτική αποδοχή των συμβου-

    -λευτικών μου απόψεων ούτε εφαρμογή των συμβουλευτικών μου προτάσεων. Δεν είμαι

    Διευθυντικό στέλεχος της Διοίκησης της Εκπαίδευσης για να απαιτώ συμμόρφωση, αλλά

    Σχολικός Σύμβουλος, στέλεχος Επιστημονικής & Παιδαγωγικής Καθοδήγησης. Εργο μου έχω

    τις συμβουλευτικές παρεμβάσεις, τις οποίες διαμορφώνω κατόπιν σχολαστικής προετοιμασίας

    και με υψηλό αίσθημα ευθύνης. Το να χαρακτηρίζεται μια συμβουλευτική μου παρέμβαση ως

    «προσωπικές απόψεις και θέσεις» συνιστά ή ταυτολογία ή επιχείρηση απαξίωσης της.

    Ο θεσμός των σχολικών εορτασμών Εθνικών Επετείων συνιστά σημαντική πλευρά της

    Παιδαγωγίας που προσφέρει το σχολείο. Όμως τυπικά ουδείς έχει επιφορτισθεί επισήμως

    με την παρακολούθηση της πραγματικής λειτουργίας τους από πλευράς επιστημονικής

    & παιδαγωγικής. Ο Σύλλογος Διδασκόντων αναθέτει την διοργάνωση της Επετείου σε

    κάποιους συναδέλφους ασχέτως ειδικότητας κι αυτοί αναλαμβάνουν όπως μπορούν να

    ανταποκριθούν στην ευθύνη μεταβίβασης του κεντρικού μηνύματος/νοήματος της.

    Στην περίπτωση της σχετικά πρόσφατης Επετείου του Πολυτεχνείου σε αντίθεση με τις

    Επετείους του 1821 και του 1940 υπάρχει η εξής ιδιοτυπία: άπτεται άμεσα της εσωτερικής

    πολιτικής διαπάλης και του σήμερα και άρα επηρεάζεται έντονα από πολιτικές σκοπιμότητες

    οι οποίες ως τυφλωτικά πολιτικά πάθη μπορούν να αδιαφορούν και για την αλήθ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρέσει πολύ ο χαρακτήρας του μπλογκ σου. Καλή συνέχεια και σε παρακολου΄θώ κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή