Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

"ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΙΔΩΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΩΝ Κ.Λ.Π ?"

Προς κάθε πολίτη που χρωστάει αλλά δεν ξέρει τα δικαιώματά του...

Απλά τηλεφώνησε στην παλιά σου εταιρία που ήσουνα πελάτης, και ρωτήστε στο λογιστήριό τους εάν οι ίδιοι σας τηλεφωνούν από αυτό το νούμερο ή εάν έχουν δώσει σε ανεξάρτητο γραφείο "είσπράξεων" το χρέος σου, εάν έχεις βέβαια.
Παράλληλα ζήτα και από το λογιστήριο βεβαίωση "εξόφλησης" του λογαριασμού σου, αλλά να το κάνεις με γραπτή επίσημη αίτηση με αριθμό πρωτοκόλλου!!
Θέλουν δεν θέλουν πρέπει να σου δώσουν απάντηση.

Επίσης πρέπει να ξέρεις ότι βάση νέου νόμου από φέτος απαγορεύεται να σε ενοχλούν οι τράπεζες, ιδιωτικά γραφεία "εισπράξεων" κλπ. πάνω από μία φορά τον ΜΗΝΑ στο τηλέφωνο !
Πρώτα ζήτα τα στοιχεία του ιδιωτικού γραφείου "εισπράξεων" καλού-κακού.
Τηλέφωνα γραμματείας που απαντούν, διεύθυνσή τους (τα ψέλνεις από κοντά), κλπ.
Τέλος, κάνε παράπονα στο λογιστήριο και πες τους ότι θα καταγγείλεις την εταιρία τους καθώς και το ιδιωτικό γραφείο "εισπράξεων" για υπερβολική παρενόχληση βάση του νέου νόμου.

Μετά βλέπεις με την ησυχία σου εάν χρωστάς ή όχι.
Φυσικά έχεις και εσύ υποχρέωση να κρατάς αποδείξεις πάντα για τα επόμενα 5(ή 6 δεν θυμάμαι καλά) έτη βάση νόμου.
Να ξέρεις ότι τα οικονομικά χρέη διεκδικούνται έως και 5 χρόνια από την στιγμή που σου το ανακοινώνουν, είτε με απλό λογαριασμό, είτε με αγωγή
σε ειρηνοδικείο.

Y.Γ.
Υπάρχει αντίστοιχο θέμα με τις ενοχλητικές διαφημιστικές εταιρίες και τράπεζες, μετά από δική μου προσωπική εμπειρία.
Κατάφερα να σταματήσω τράπεζα που έψαχνε επί 4 χρόνια την "πρώην" μου για χρέη, ενώ τους είχα βεβαιώσει ότι έχει μετακομίσει προς άγνωστη διεύθυνση.
Αν θέλετε να διαβάσετε τον τρόπο που το πέτυχα πατήστε στο μπλογκ μου http://epikairos-politis.blogspot.com.
Πατήστε στο έτος 2009 Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου με τίτλο
"Ενοχλητικές Τράπεζες, Τηλεφωνικές εταιρίες κ.λ.π"
Κάπου στην μέση μετά τα σχόλια, περιγράφω την προσωπική μου εμπειρία και την αντίδραση-λύση.

Μέχρι και πριν λίγες μέρες μου αφήσε σχόλιο κάποιος αναγνώστης (ανώνυμα δυστηχώς), για αντίστοιχο πρόβλημα με συνεχής τηλεφωνική παρενόχληση αφήνοντας μυνήματα στον τηλεφωνητή του.
Αν θέλετε αφήστε στο blog μου κάποιο σχόλιο ή το πρόβλημά σας με κάποιο e-mail για να σας απαντήσω με την πρώτη ευκαιρία.

Φιλικά, epikairos-politis.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου